Sunday, November 3, 2013

Cuti-Cuti 2013 (Pesona Cuti!)

Dude, please don't laugh..even aku punya tajuk macam rancangan or slot dekat TV3-Nona tapi peduli apa aku, aku nak letak jugak nama tu.


Tahun 2013 aku banyak berjalan dan bercuti dari belajar, nak buat macam mana, tu memang subjek apa yang aku belajar, so jangan jeles.Tapi aku tak pergi mana pun, tempat yang aku pergi Langkawi dengan Tree Top Walk Sedim Kedah.Siapa tahu Malaysia ada tempat cantik-cantikkan? Either korang pon kalau aku sebut Tambun, korang ingat tu satu daerah dekat Indonesia, cissss....sangat nakharom kan.Tapi untuk aku, negeri yang sangat aku nak pergi Perak.Sebab apa Perak? Perak ni ada vantage and classic value untuk aku.Bangunan dia sampailah kesultanan dan attraction dia bagi aq sesuatu yang awesome. Memang aku seorang yang old school dimana aq minat history dan benda-benda yang lama.So problem?



Btw, aku teringin sangat nak naik flight terbang pergi mana-mana. Dapat pergi Kudansang or Kota Kinabalu pon dah ok dah bagi aku. Nanti-nantilah aku cuba buat backpacking. 15,16,17 ni aku pergi Perak. Yes Perak, nama yang aku baru saja sebut tadi.Harap aku boleh enjoy dengan trip kali ni dan aku hanya akan update blog kalo ada gambar yang aku ambil dengan Baby Nikon aku ni, so takda gambar, tak da update..hehe
Lepas Perak mana pulak? urmmmm..










5 comments:

  1. seronok nye dapat g holiday..cuti sem nie tak ke mana pon..hukuuhukhuk

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. macam itulah gamaknyer...layan blog jer..hehe

      Delete
    2. macam itulah gamaknyer...layan blog jer..hehe

      Delete