Saturday, October 25, 2014

Bila Lelaki Masuk Dapur...

Apa perasaan korang bila abang,adik lelaki korang masuk dapur? Ada yang pikir tahap dewa nye dapur bersepah. Tak kisahlah macam mana pon imaginasi korang, tapi sekurang2nya diaorang still leh survive kalau takda perempuan dalam hidup diorang lagi kan. 

Minggu2 lepas banyak aktiviti aku dekat dapur,korang lehlah tengok aktiviti aku dekat dapur melalui gambar yang sempat aku ambil.Sorylah gambar tak cun sangat, almaklumlah, dah lama cuti pegang kamera.

Aku buat cake n roti ja banyak. Aku amik kelas, tambah apa yang patut, tak cukup rasanya nak harapkan ilmu time diploma dulu. Banyak yang tercicir. Haritu aku ada buat demo shushi, tapi gambar tak sempat nak ambillah...sory.

Btw ,Selamat menyambut Maal Hijrah..peace. Kalau berminat nak tempah apa2 cookies or mini tart or cake habaq mai..harga kelia punya..hehe..









contact me : 0173997930



1 comment:

  1. Zaman sekarang...
    lelaki masuk dapur = tak pelik
    pompuan tak masuk dapur = tak pelik jugak

    hehehehe

    ReplyDelete