Saturday, April 6, 2013

Dari Serawak ke United Kingdom

Pernah buat trip lone ranger dengan bag camping sorang2 x? Aku pernah buat, selalunya bagi aku, bergerak sorang2 lagi mencabar dan tercabar. Aku pernah buat trip ke Langkawi secara solo molo, naik dekat Kola Perligh turun dekat Langkawi ler, takkanlah dekat pulau dayang bunting kan.

Bagi aku bergerak secara solo lagi mudah, nak tinggal pon just tinggal dekat hotel bajet jer, sebabnya kita cari pengalaman bukan kemewahan. Selama 3 hari dekat Langkawi, aku hampir demam sebab cuaca langkawi yg boleh dikatakan terlalu panas bagi aku, so aku terpaksa balik untuk hari ke-3.

And baru2 ni, pertengahan bulan 3 aq gerak dari Seremban ke Setiawangsa naik komuter dengan LRT sorang2 sebab nak join member aku ke Lost World Tambun Perak. Percutian tu memang best,cuma masa agak suntuk.


Aku pernah terbaca and pernah terfikir, waktu muda2 nilah kita nak cari pengalaman, dari kita dah mnigkat peringkat belia -beliung, time tu tgh sbuk carik duit..and dah tua energy pon dah xda, so mmg xda masa kita nk travel mcm ni kan..

Member aku ajak pergi Serawak bulan 5 ni,entahlah.

#Member Chinese aku nk pergi UK, dia kata nak buat travel lone ranger kat sana, dia ajak aku..mesti best kan..tp kewangan aq x membuatkan aq mampu nak mejengah bumi UK..urmmm



No comments:

Post a Comment